De huurovereenkomst van uw safeloket dient u schriftelijk op te zeggen. U kunt hiervoor gebruik maken van het onderstaand formulier:
Vul dit formulier in met uw gegevens die bij ons bekend zijn. Anders kunnen wij uw opzegging niet in behandeling nemen. De opzegtermijn bedraagt ten minste één maand voor het einde van uw huurovereenkomst. U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig versturen van uw opzegging. Na ontvangst van uw gegevens, ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Wij nemen contact met u op om een afspraak te maken voor terugname van uw sleutels. Indien u geen bevestiging van ons krijgt neem dan contact met ons op via info@citysafes.be.
Let op: lever uw sleutels altijd persoonlijk in, stuur deze nooit per post! In dit geval heeft u geen recht op een terugbetaling van de waarborg.
Nadat wij uw sleutels in ontvangst hebben genomen, wordt de resterende waarborg binnen een maand teruggestort op uw bankrekening. Indien u in de toekomst weer een safeloket wilt huren, is het belangrijk om te weten dat er mogelijk een wachtlijst gehanteerd wordt gezien de beperkte capaciteit.
Indien u niet in de gelegenheid bent om het opzeggingsformulier in te vullen dan kunt u schriftelijk opzeggen. Vul daarvoor dit formulier in en stuur deze naar:
CitySafes Belgium nv
Treurenberg 4
1000 Brussel
Plan een afspraak in op de vestiging van uw keuze. U krijgt daar een vrijblijvende rondleiding van 5 tot 10 minuten waarbij wij u de diverse formaten kluizen laten zien. U kunt tijdens uw bezoek direct uw spullen veilig opslaan.
Spreekt u liever met een medewerker? Bel met 02 486 70 00 tussen 9:30 en 18:00 uur van maandag t/m vrijdag.
Bel voor meer informatie naar 02 486 70 00 of laat uw gegevens achter via het onderstaande formulier, dan bellen wij u binnen één werkdag om uw vragen te beantwoorden.
Bel nu naar 02 486 70 00 om alternatieve mogelijkheden te bespreken, of laat hier uw contactgegevens achter voor een terugbel verzoek.
Vul uw emailadres in en ontvang een notificatie zodra de vestiging wordt geopend.