CitySafes.be
10 8790 9.2 Onze klanten beoordelen ons met een 9,2 Alle reviews »

Uw eigendommen veilig opgeslagen bij CitySafes Namen.

Kluis huren in Namen.

Woont u in of in de omgeving van Namen, Assesse of Éghezée en wenst u een veilige opbergplaats voor uw kostbare goederen, belangrijke documenten, waardepapieren, goud en zilver of juwelen? In de zwaarbeveiligde kluisruimte van CitySafes® ligt alles veilig en discreet opgeborgen. Ontdek alle informatie omtrent de vestiging van CitySafes® in Namen.

Reserveren
Contactgegevens

Deze vestiging staat gepland voor de toekomst. Het is nu al mogelijk om een kluis bij deze vestiging te reserveren. Laat uw contactgegevens achter en wij nemen contact met u op bij de opening.

Indien u onmiddellijk een kluis nodig heeft, kunt u er een huren bij een andere vestiging. Breng deze kosteloos over naar deze vestiging zodra deze opengaat.

Reserveren
Bereikbaarheid

Alle vestigingen van CitySafes® hebben een parkeergelegenheid nabij en zijn goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Openingstijden

De openingstijden worden vlak voor de opening van deze vestiging bekend gemaakt.

Op de volgende dagen gesloten

Reserveer alvast uw kluis in Namen.

Wees verzekerd van een kluis op onze locatie in Namen en reserveer deze alvast. Zodra de vestiging in Namen open gaat, krijgt u een vrijblijvende rondleiding en alle informatie nodig voor de huur van een bankkluis. Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op voor een afspraak op een moment dat voor u past.

Reserveren

Dit is wat onze klanten zeggen.

Hugo D.
18 augustus 2023 om 13:11

De ontvangst bij Citysafes verliep heel aangenaam. Alle informatie werd correct gegeven en de rondleiding was duidelijk en overzichtelijk.

Anneleen D.
8 mei 2023 om 12:21

Ik kende CitySafes niet, maar na een zware brand in de buurt voelde het niet meer veilig om contracten, sieraden en onze jeugdfoto’s in huis te bewaren. Ik zocht naar een betrouwbare aanbieder van bankkluizen en kwam bij CitySafes terecht. Het geeft een veilig gevoel nu alles goed is opgeborgen.

Arnaud Chalmagne
18 augustus 2023 om 12:39

Ik heb altijd een kluisje gehuurd bij mijn bank, doordat het filiaal sloot ben ik bij Citysafes terechtgekomen. Ik dacht dat het veel duurder zou zijn dan bij de bank, maar de prijs is ongeveer hetzelfde en ik hoefde ook geen andere producten af te sluiten. Geen wachtlijst, geen aanvullende eisen …. gewoon een kluis huren.

Thomas A.
16 juli 2023 om 12:38

Mijn ouders huurden een kluis bij de bank, maar die stopte daarmee. De bank verwees ons door naar CitySafes. Ik twijfelde eerst aan de veiligheid, maar de vestigingen van CitySafes zitten in voormalige bankfilialen. Ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat de security zelfs nog beter is dan bij mijn bank. Bij CitySafes gebruiken ze heel moderne security en beveiligingstechnieken met cameratoezicht.

Veelgestelde vragen in Namen.

Hoe werkt het huren van een kluis in CitySafes Namen?

Voor het huren van een kluis in CitySafes Namen maakt u direct een afspraak op de website of via 02 486 70 00. Tijdens een vrijblijvende rondleiding laten wij onze werkwijze en beschikbare formaten zien. U kunt daarna gelijk een kluis huren en hier direct gebruik van maken.

Hoe veilig is het om een kluis te huren?

Uw safeloket bevindt zich in een zwaar beveiligde kluis die voldoet aan de strenge eisen van veiligheidscategorie 4+. Dit is de hoogste beveiligingscategorie in België. Dit betekent dat de kluis onder meer uitstekend beschermd is tegen brand en diefstal en 24/7 wordt gemonitord.

Wat kost het huren van een kluis in CitySafes Namen?

Er zijn verschillende type kluizen te huren bij CitySafes in CitySafes Namen vanaf €8,95 euro per maand. Een volledig overzicht van alle beschikbare formaten op de vestiging in CitySafes Namen vindt u op de website.

Hoe snel kan ik toegang hebben tot een kluis?

Als u een afspraak maakt op de website of via 02 486 70 00 kan u al vaak binnen enkele dagen terecht. Heeft u spoed? Bel dan met 02 486 70 00 om te kijken of er mogelijkheden voor een afspraak binnen 24 uur. Tijdens uw afspraak ontvangt u een rondleiding op de vestiging in CitySafes Namen. U kunt gelijk een kluis huren en hier direct gebruik van maken. Neem daarom uw waardevolle eigendommen gelijk mee zodat u hiervoor niet nogmaals hoeft te komen.

Tot welk bedrag is mijn safeloket verzekerd?

De inhoud van uw safeloket is vanaf een type A-kluis standaard tot €45.000 verzekerd. Indien gewenst kunt u uw dekking tegen betaling van €52 extra per jaar tot €90.000 verhogen. Tegen betaling van €130 extra per jaar bestaat de mogelijkheid om uw dekking te verhogen tot €150.000. De dekking geldt per safeloket. Het is dus ook mogelijk om meerdere safeloketten te huren voor een hogere dekking. U spreidt dan uw kostbaarheden over meerdere safeloketten.

Wat heeft u nodig om een kluis te huren in CitySafes Namen?

U dient in het bezit te zijn van een geldig Europees legitimatiebewijs en een IBAN. Bij CitySafes zijn de volgende documenten geldig als legitimatiebewijs:

  • EU paspoort
  • Geldig Verblijfsdocument voor België
  • Belgisch verblijfsdocument, ID of rijbewijs

Kan ik samen met iemand anders een kluis huren?

Ja, u kunt uw partner of een familielid aanwijzen als medehuurder. Uw medehuurder heeft net als u met de sleutels toegang tot het safeloket, ook als u er zelf niet bij bent. Hoofdhuurder en medehuurder zijn gelijken op het contract. Het bijschrijven van een medehuurder kan alleen persoonlijk op de vestiging zelf. U dient hiervoor beide aanwezig te zijn met een geldig legitimatiebewijs.

Is het mogelijk om zakelijk een kluis te huren?

Ja, dat kan. U dient hiervoor een gewaarmerkt uittreksel van de Kamer van Koophandel mee te nemen naar uw afspraak. Deze mag niet ouder zijn dan 3 maanden. Op dit uittreksel dient uw naam te staan.

Wij verzoeken u daarnaast om een Uiteindelijk belanghebbende(n) verklaring in te vullen en mee te nemen naar de afspraak wanneer u de kluis zakelijk wilt huren. U kunt deze ook invullen op de vestiging tijdens de rondleiding. En u dient ook het BTW nummer en IBAN van uw bedrijf mee te nemen naar de afspraak.

Indien alle documenten in orde zijn, kunt u uw safeloket zakelijk huren.

Via citysafes.be/zakelijk-huren/ kunt u nog meer informatie vinden.

Zijn er naast de huurprijs nog bijkomende kosten?

U betaalt eenmalig € 85,- borg per safeloket voor de sleutels en het slot. Als u bij het beëindigen van de huurovereenkomst alle sleutels weer inlevert en er geen betalingen openstaan, wordt de borg binnen een maand aan u teruggestort.

U kunt op de vaste kluisdagen kosteloos en onbeperkt uw safeloket bezoeken. Wilt u uw safeloket buiten de vaste kluisdagen bezoeken? Dat is mogelijk op afspraak. CitySafes brengt hiervoor € 35,- inclusief 21% BTW administratiekosten in rekening.

Mocht u één of beide sleutels verliezen, worden hiervoor ook kosten in rekening gebracht. De kosten voor één verloren sleutel bedragen €300,- exclusief BTW en bij twee verloren sleutels bedraagt dit €600,- exclusief BTW.

Blijf ik altijd 100% eigenaar van mijn goederen?

U blijft te allen tijde juridisch en economisch eigenaar van uw eigendommen. Het maakt daarbij niet uit of u uw eigendommen in ons depot bewaart, of in uw eigen safeloket. In tegenstelling tot wat bij de meeste banken gebruikelijk is, zijn uw eigendommen in het geval van een faillissement geen onderdeel van de boedel.

Doorverwijzingen vanuit de bank

Het kan zijn dat u een antwoordkaart heeft ontvangen van uw bank. U kunt een kluis huren in CitySafes Namen bij CitySafes. We bieden safeloketten aan in verschillende formaten, afgestemd op uw wensen. U kunt hierboven een afspraak inplannen voor een vrijblijvende rondleiding op een van onze vestigingen.

Afspraak maken