Bent u woonachtig in of in de streek rond Waver en wenst u uw waardevolle eigendommen, zoals documenten, goud, zilver, juwelen of andere kostbaarheden veilig op te slaan? Het kan bij CitySafes Waver. Op onze locatie op een steenworp van Place Alphonse Bosch, hebben we verschillende formaten kluizen beschikbaar waarin u uw eigendommen veilig kunt opbergen. Hier vindt u alle informatie betreffende de vestiging van CitySafes in Waver.
Afspraak makenDe vestiging bevindt zich achter het ING-kantoor.
Parkeren
Rij door de slagboom, vervolgens is er een private parking voorzien aan de achterkant van het gebouw.
Mindervalide
Deze vestiging is makkelijk toegankelijk.
Maandag: 10.00 – 13.30 en 14.00 – 18.00
Dinsdag: gesloten
Woensdag:10.00 – 13.30 en 14.00 – 18.00
Donderdag: gesloten
Vrijdag:10.00 – 13.30 en 14.00 – 18.00
Zaterdag en zondag: gesloten
Eerste Kerstdag: Maandag, 25 december 2023
Voor het huren van een kluis in CitySafes Waver maakt u direct een afspraak op de website of via 02 486 70 00. Tijdens een vrijblijvende rondleiding laten wij onze werkwijze en beschikbare formaten zien. U kunt daarna gelijk een kluis huren en hier direct gebruik van maken.
Uw safeloket bevindt zich in een zwaar beveiligde kluis die voldoet aan de strenge eisen van veiligheidscategorie 4+. Dit is de hoogste beveiligingscategorie in België. Dit betekent dat de kluis onder meer uitstekend beschermd is tegen brand en diefstal en 24/7 wordt gemonitord.
Er zijn verschillende type kluizen te huren bij CitySafes in CitySafes Waver vanaf €8,95 euro per maand. Een volledig overzicht van alle beschikbare formaten op de vestiging in CitySafes Waver vindt u op de website.
Als u een afspraak maakt op de website of via 02 486 70 00 kan u al vaak binnen enkele dagen terecht. Heeft u spoed? Bel dan met 02 486 70 00 om te kijken of er mogelijkheden voor een afspraak binnen 24 uur. Tijdens uw afspraak ontvangt u een rondleiding op de vestiging in CitySafes Waver. U kunt gelijk een kluis huren en hier direct gebruik van maken. Neem daarom uw waardevolle eigendommen gelijk mee zodat u hiervoor niet nogmaals hoeft te komen.
De inhoud van uw safeloket is vanaf een type A-kluis standaard tot €45.000 verzekerd. Indien gewenst kunt u uw dekking tegen betaling van €52 extra per jaar tot €90.000 verhogen. Tegen betaling van €130 extra per jaar bestaat de mogelijkheid om uw dekking te verhogen tot €150.000. De dekking geldt per safeloket. Het is dus ook mogelijk om meerdere safeloketten te huren voor een hogere dekking. U spreidt dan uw kostbaarheden over meerdere safeloketten.
U dient in het bezit te zijn van een geldig Europees legitimatiebewijs en een IBAN. Bij CitySafes zijn de volgende documenten geldig als legitimatiebewijs:
Ja, u kunt uw partner of een familielid aanwijzen als medehuurder. Uw medehuurder heeft net als u met de sleutels toegang tot het safeloket, ook als u er zelf niet bij bent. Hoofdhuurder en medehuurder zijn gelijken op het contract. Het bijschrijven van een medehuurder kan alleen persoonlijk op de vestiging zelf. U dient hiervoor beide aanwezig te zijn met een geldig legitimatiebewijs.
Ja, dat kan. U dient hiervoor een gewaarmerkt uittreksel van de Kamer van Koophandel mee te nemen naar uw afspraak. Deze mag niet ouder zijn dan 3 maanden. Op dit uittreksel dient uw naam te staan.
Wij verzoeken u daarnaast om een Uiteindelijk belanghebbende(n) verklaring in te vullen en mee te nemen naar de afspraak wanneer u de kluis zakelijk wilt huren. U kunt deze ook invullen op de vestiging tijdens de rondleiding. En u dient ook het BTW nummer en IBAN van uw bedrijf mee te nemen naar de afspraak.
Indien alle documenten in orde zijn, kunt u uw safeloket zakelijk huren.
Via citysafes.be/zakelijk-huren/ kunt u nog meer informatie vinden.
U betaalt eenmalig € 85,- borg per safeloket voor de sleutels en het slot. Als u bij het beëindigen van de huurovereenkomst alle sleutels weer inlevert en er geen betalingen openstaan, wordt de borg binnen een maand aan u teruggestort.
U kunt op de vaste kluisdagen kosteloos en onbeperkt uw safeloket bezoeken. Wilt u uw safeloket buiten de vaste kluisdagen bezoeken? Dat is mogelijk op afspraak. CitySafes brengt hiervoor € 35,- inclusief 21% BTW administratiekosten in rekening.
Mocht u één of beide sleutels verliezen, worden hiervoor ook kosten in rekening gebracht. De kosten voor één verloren sleutel bedragen €300,- exclusief BTW en bij twee verloren sleutels bedraagt dit €600,- exclusief BTW.
U blijft te allen tijde juridisch en economisch eigenaar van uw eigendommen. Het maakt daarbij niet uit of u uw eigendommen in ons depot bewaart, of in uw eigen safeloket. In tegenstelling tot wat bij de meeste banken gebruikelijk is, zijn uw eigendommen in het geval van een faillissement geen onderdeel van de boedel.
Het kan zijn dat u een antwoordkaart heeft ontvangen van uw bank. U kunt een kluis huren in CitySafes Waver bij CitySafes. We bieden safeloketten aan in verschillende formaten, afgestemd op uw wensen. U kunt hierboven een afspraak inplannen voor een vrijblijvende rondleiding op een van onze vestigingen.
Plan een afspraak in op een vestiging naar keuze. U kunt daar onze verschillende kluisformaten bekijken en testen welk formaat het beste bij uw wensen past. U kunt tijdens uw bezoek meteen uw spullen veilig wegbergen.
U kunt ook bellen met 02 486 70 00 als u liever een medewerker wenst te spreken.
Heeft u vragen of wilt u graag eerst kennismaken? Om u een optimaal advies te kunnen geven dat perfect aansluit op uw wensen, nodigen we u graag uit om vrijblijvend één van onze vestigingen te bezoeken. Onze medewerkers nemen graag de tijd om uw vragen te beantwoorden en de verschillende mogelijkheden met u door te nemen.
U kunt ook bellen met 02 486 70 00 als u liever een medewerker wenst te spreken.
Bel voor meer informatie naar 02 486 70 00 of laat uw gegevens achter via het onderstaande formulier, dan bellen wij u binnen één werkdag om uw vragen te beantwoorden.
Bel nu naar 02 486 70 00 om alternatieve mogelijkheden te bespreken, of laat hier uw contactgegevens achter voor een terugbel verzoek.
Vul uw emailadres in en ontvang een notificatie zodra de vestiging wordt geopend.